Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



24 Μαΐου 2012

Η Ηρώ ταξιδεύει....

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή, προσπαθώ όσο μπορώ να βρίσκομαι κοντά σας. Η απομόνωση της συγγραφής τελειώνει και αρχίζει η επαφή... Κι αν υπάρχουν μέρες που η κούραση με ξεπερνάει, με αποζημιώνει το χαμόγελο και η αγάπη σας. 
Ξεκίνησα με την Θεσσαλονίκη που στο βιβλιοπωλείο Public, έφτασα μετά πολλών βασάνων, αλλά τι σημασία έχει; Ήσασταν εσείς εκεί και θυμάμαι μόνο τις αγκαλιές σας... Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην συγγραφέα και φίλη  Σοφία Βόικου που ήρθε με τον άντρα της για να με δουν, όπως και στην συγγραφέα Χαρά Ανδρεΐδου. Μάλιστα η Σοφία που έφερε δώρο κι ένα βάζο γλυκό λεμόνι, με το λογότυπο του νέου της βιβλίου "Γλυκό πικρό λεμόνι"  που ήταν καταπληκτικό! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην Βίκυ μου, που ήρθε με το χαμόγελο της και την αγκαλιά της, ενώ το γούρι που έκανε δώρο, κρέμεται στο λαιμό μου από εκείνη την μέρα και δύσκολα θα βγει....

Η επόμενη μέρα είχε μια στάση στο Ελ. Βενιζέλος και στο βιβλιοπωλείο Παπασωτηρίου για υπογραφές! Και κοιτάξτε αφίσα που με περίμενε! Παρ' όλη την κούραση που είχα μετά από το πολύωρο ταξίδι της επιστροφής (γιατί όλο αυτό το πήγαινε -έλα έγινε με αυτοκίνητο λόγω προβλήματος) πέρασα πολύ πολύ όμορφα με τα κορίτσια από το βιβλιοπωλείο και τον κόσμο που ήρθε να με δει και να μιλήσουμε!

Και στην συνέχεια, την επομένη πέρασα ένα πολύ γεμάτο τρίωρο στο Ναύπλιο στο βιβλιοπωλείο ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΑΦΟΡΜΕΣ με τον κόσμο να μην σταματάει να έρχεται, με καφέ, γλυκά και κουβεντούλα. 


Χθες ήταν μέρα για ραδιόφωνο όμως και ο καλός μου φίλος Μάκης Πουνέντης με περίμενε στον ΡΥΘΜΟ, μαζί με την Μαρία Ηλιάκη και την Μαρία Μπεκατώρου, όπου περάσαμε εκπληκτικά και φαίνεται νομίζω!





Το βράδυ στο βιβλιοπωλείο το ΘΕΜΑ, βρέθηκα με αναγνώστες και αναγνώστριες  για μια πρώτη γνωριμία με την Ηρώ μου. 








Έχουμε και συνέχεια όμως!

1) Σάββατο 26 Μαΐου: ΚΩΣ Βιβλιοπωλείο ΕΚΦΡΑΣΗ 
2) Δευτέρα 28 Μαΐου: ΚΥΠΡΟΣ Νέα βιβλιοπωλεία ΚΥΡΙΑΚΟΥ  Λεμεσός
3) Τρίτη 29 Μαΐου:      ΚΥΠΡΟΣ Βιβλιοπωλείο PARGA Λάρνακα
4) Τετάρτη 30 Μαΐου: ΚΥΠΡΟΣ Βιβλιοπωλείο PARGA Πάφος
5) Πέμπτη 31 Μαΐου  : ΚΥΠΡΟΣ Βιβλιοπωλείο PARGA Λευκωσία

Και μετά την πρώτη βδομάδα του Ιουνίου ΚΡΗΤΗ!!!!

Θα προσπαθώ να επικοινωνώ μαζί σας, αλλά το καταλαβαίνετε ότι για λίγο δεν θα είμαι και πολύ συνεπής! Η Ηρώ μου άρχισε το ταξίδι της....

20 σχόλια:

  1. Λένα μου, δεν γράφεις τίποτα όμως για τα γλυκά λουκουμάκια που μας κέρασες!!! Η κόρη μου τα "τσάκισε"! Καλή δύναμη για τα όμορφα ταξίδια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λένα μου δεν θα ξεχάσω ποτε την παρουσίαση σου στην Θεσσαλονίκη. Ήταν υπέροχη. Να σου πω την αλήθεια και εγώ όταν περπάτησα πάνω στο γιαλί στα public για πρώτη φορά ένιωθα πως θα πέσω. Τις περιπέτειες της Ηρώς της άρχισα ακριβώς το ίδιο βράδυ. Αλλά δυστιχώς έπρεπε να τις σταματίσω λόγω των μαθημάτων που δεν τελειώνουν, ειδικά τώρα με τις εξετάσεις.
    Χάρηκα που σε είδα ακόμα μία φορά απο κοντά. Και ελπίζω όταν διαβάσεις την ιστορία που σου έγραψα να σου αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λένα μου από ότι βλέπω ο Πειραιάς απουσιάζει από το πρόγραμμα σου.
    Ισως κάπου στην Αθήνα.. θα ήθελα να σε συναντήσω! Δεν γίνεται να σε γνωρίσει μόνο η φίλη μου!
    Η Ηρώ και η Αλεξάνδρα με συγκίνησαν!

    Σου εύχομαι δύναμη στα ταξίδια και στις παρουσιάσεις!

    Η φίλη μου με πήρε μια μέρα τηλ. και φώναζε:
    "Βάλε καλέ τη Μενεγάκηηη έχει τη Λένα"!!!
    Ναι τόση οικειότητα σου λέω!

    Το βιβλίο σου ας είναι καλοτάξιδο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι όμως γλυκιά μου γιαγιά! Θα είμαι στην έκθεση στο Πασαλιμάνι στις 9 Ιουνίου το βράδυ! Θα χαρώ πολύ να σου δώσω τα φιλιά που σου χρωστάω!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλο μεσημέρι Λένα μου. Ολο ταξίδια και ταξίδια το πρόγραμμα σου! Όχι δεν παραπονιέμαι αφού θα έρθεις και στην Κύπρο, θα είμαι εκεί! Η βαλίτσα -πόστερ....πολύ πρωτότυπη διαφήμιση! Νάσαι πάντα καλά, γερή και δυνατή, σε περιμένει ....φορτσάτο πρόγραμμα!!! Φιλιά Γιάννα ΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όσο πάει γίνεται και...χειρότερο! Φεύγω αύριο από το σπίτι μου και θα επιστρέψω στις 26 Ιουνίου! Μετά από Κύπρο πάω Κρήτη, μετά Πελοπόννησο και μετά Βόρειο Ελλάδα! Στα... διαλείμματα έχω κάτι υποχρεώσεις στην Αθήνα!

      Διαγραφή
  5. -Το μήνυμα το έστειλα την Τρίτη αλλά επειδή δεν το είδατε ήθελα να σας πω...' Χρόνια Καλά'-
    Κ.Μαντά, Χρόνια σας Πολλά για χθες. Να είστε πάντα γερή και ευτυχισμένη και εσείς αλλά και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!! Σας εύχομαι πάντα επιτυχίες με τα βιβλία σας.

    ΥΣΤ.
    Συγνώμμη για την καθηστέρηση αλλά ο υπολογιστής μου είχε πρόβλημα.
    Το νέο σας βιβλίο το τελείωσα σε μία ημέρα. Συγκλονιστικά ωραίο!!!
    Σας έστειλα και το e-mail.
    Κατερίνα(παρουσίαση Public Θεσ/νίκης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό κορίτσι το mail έλαβα, αλλά αν διαβάσεις λίγο πιο πάνω, θα δεις ότι μετά τον Ιούνιο θα έχω χρόνο! Ευχαριστώ για τις ευχές και χαίρομαι που το βιβλίο σου άρεσε! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας.
      Σας εύχομαι ολόψυχα Καλό ταξίδι να έχετε όπου πηγαίνετε συντροφιά με την Ηρώ.....

      Διαγραφή
  6. Να ΄ναι καλοτάξιδο Λένα!! Κι αυτό κι ό,τι άλλο ετοιμάζεις!!! Εύχομαι κάθε καινούργιο βιβλίο σου να σου δίνει κάτι παραπάνω από τα προηγούμενα!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κα Μαντά σας εύχομαι υγεία,ευτυχία και πολλές επιτυχίες !!! Τώρα με το δίκιο σας θα σκεφτείτε τι τη νοιάζει αυτή την άγνωστη για μένα και μου δίνει ευχές ? Πρόσφατα όμως έζησα μια μεγάλη προσωπική περιπέτεια.Ήταν πολύ ψυχοφθόρα , όμως τα κατάφερα βρίσκοντας συναισθηματικό καταφύγιο στο βιβλίο σας ΕΡΩΤΑΣ ΣΑΝ ΒΡΟΧΗ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΣΑΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ χαίρομαι με κάθε επικοινωνία, με κάθε λέξη που λαμβάνω από τις αναγνώστριες και είναι συγκινητική η αγάπη που παίρνω! Να είστε καλά,χ αίρομαι που έστω και χωρίς να το ξέρω, βοήθησα με ένα βιβλίο που λάτρεψα όταν το δημιουργούσα! Να είστε καλά και εύχομαι τα καλύτερα από δω και πέρα!

      Διαγραφή
  8. Κυρία Λένα μόλις τελείωσα το υπέροχο βιβλίο σας με ηρωίδα την Ηρώ! Τι κλάμα με κάνετε και ρίχνω κάθε φορά με κάθε βιβλίο σας? Αν κατάλαβα καλά το επόμενο(κι όμως, μόλις τελείωσα το ολοκαίνουριο βιβλίο σας και σκέφτομαι το επόμενο!Κάθε φορά αυτό παθαίνω!) θα μας πει την ιστορία της Αλεξάνδρας? Ανυπομονώ!
    Τώρα όσον αφορά τις παρουσιάσεις σας, δυστυχώς νόμιζα πως θα είστε στην έκθεση βιβλίου Θεσσαλονίκης κι έτσι είπα να μην έρθω στην παρουσίαση που έγινε στα Public αλλά... την "πάτησα"!Υπάρχει περίπτωση να σας ξαναδούμε στη Θεσσαλονίκη το καλοκαίρι?
    Καλή επιτυχία σε όλες τις παρουσιάσεις σας, καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο σας, σας εύχομαι κάθε καλό σε εσάς και στην οικογένεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το επόμενο είναι η άγρια και σκοτεινή Αλεξάνδρα μου!
      Στην Θεσσαλονίκη θα βρεθώ πάλι στις 22 του μηνός στο βιβλιοπωλείο La penna της Σίνδου για παρουσίαση και στις 23 στην υπαίθρια έκθεση! Σας ευχαριστώ πολύ,ελπίζω να τα πούμε και από κοντά!

      Διαγραφή
  9. Exo trelathi me ta vivlia sas kuria lena mou....pragmatika tha ithela mia mera na sas dw apo konta...thelw poli... Iste yperoxi pragmatika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ! ελπίζω να τα καταφέρετε και να έρθετε σε κάποια από τις παρουσιάσεις που κάνω σε Αθήνα και περιφέρεια!

      Διαγραφή
  10. υπεροχο το ΟΣΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΨΥΧΗ το διαβασα σε 2 μερες. Ήμουν και στη παρουσίαση σου στη Λάρνακα και περιμένω να διαβάσω το επόμενο σας βιβλίο. Διαβάζοντας αυτό το βιβλίο μου γεννήθηκε η ιδέα για μια τετραλογία. το ένα είναι το όσο ΑΝΤΕΧΕΙ Η ΨΥΧΗ το δεύτερο η ΑΛΕΞΑΝΔΑ, το τριτο η ΖΩΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ και το τέταρτο η ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. Θα ήταν υπέροχο να είχαμε αυτή την εξέλιξη τυπωμένη σε βιβλία δικά σου και στο τέλος να μας λύτρωνες με μια τιμωρία για τι Φιλιώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χθες γύρισα επιτέλους σπίτι μου μετά από έναν ολόκληρο μήνα παρουσιάσεων γι αυτό και η καθυστέρηση στην απάντηση. Μετά από την Αλεξάνδρα κλείνει ο κύκλος με το...σόι της Ηρώς και είναι και η πρωτη φορά που το κάνω! Δεν μου αρέσουν οι συνέχειες, ήδη υπάρχει η νέα ιδέα και είναι πια πολύ μακριά από την Ηρώ! Καλό καλοκαίρι!

      Διαγραφή