Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



28 Απριλίου 2013

Πάσχα 2013!


Πάσχα 2013…. 
Αλλιώτικο με όλη την σημασία της λέξης! 
Από τις μελαγχολικές γιορτές γιατί έλειπε ένας από την παρέα, θα είμαστε όλοι μαζί ξανά! Το σπίτι υπ’ ατμόν για μια ακόμα φορά! Οι δουλειές πολλές και όλες με αφορμή την χαρά και μου έλειψε αυτό!!!
Οι μηχανές στο φουλ! Ντολμαδάκια, σπανακόπιτες, μελιντζανοσαλάτες για την νηστεία και από δίπλα τα αυγά, τα τσουρέκια, τα γλυκά (ο γιος μου θέλει γαλακτομπούρεκο, η κόρη μου κορμό, η νύφη μου cheese cake) και ένα σπίτι γεμάτο κόσμο και παιδιά! Η παρέα και πάλι μαζί και κανείς μας δεν θέλει να θυμάται πόσο υποφέραμε που έλειπε ο ένας τα Χριστούγεννα….
Και μέσα στο μεγαλοβδόμαδο και δύο γενέθλια! Τα δικά μου την Μ. Τρίτη και της νύφης μου την Μ. Παρασκευή! Και καλά η μικρή, μικρή είναι, τι να καταλάβει με έναν ακόμα χρόνο;
Εγώ που θα σταθώ στα καλά καθούμενα στο κατώφλι των πενήντα (Κύριε των Δυνάμεων, 49 γίνομαι), τι να πω; Και άντε πάλι να ψάχνεις πού πήγαν αυτά τα χρόνια και να μην τα νιώθεις, αυτό είναι το καλύτερο! Κι όσο περισσότερο το σκέφτομαι το μόνο που μπορώ να αισθάνομαι είναι ότι είμαι ευλογημένη…
Δίπλα μου ένας καλός σύντροφος (ίσως ο καλύτερος του κόσμου), τα παιδιά μου τα λατρεμένα  και ακόμα οι φίλοι μου οι αγαπημένοι, η οικογένεια που αγαπώ, που είναι πάντα δίπλα μου στα καλά και στα άσχημα.
Σιγά μην μιλήσουμε για άσχημα! Μπροστά μου, δίπλα μου, γύρω μου, τόσες χαρές… Πού να τολμήσει να σε αγγίξει το άσχημο; Πού να τολμήσει να σε πλησιάσει το κακό;
Αγαπημένοι μου, όλοι εσείς που μαζί σας μοιράστηκα, μοιράζομαι και θα μοιράζομαι ότι μου συμβαίνει, βιβλίο ορθάνοιχτο η ζωή μου στα μάτια σας, να είστε καλά! Μου δώσατε αγάπη και σας στέλνω την δική μου, μαζί με τις ευχές μου:
Καλή Ανάσταση με πολλά, πολλά, πολλά, χαμόγελα! Δώστε ένα μεγάλο φιλί στους αγαπημένους σας και μην διστάζετε να τους πείτε τι σημαίνουν για σας! 
Η πιο κατάλληλη στιγμή να μιλήσουμε για αισθήματα είναι…. ΤΩΡΑ  Καμιά αναβολή! Η αγάπη δεν πρέπει να περιμένει για να λέγεται και να δείχνεται!

Καλό Πάσχα! 

29 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΛΈΝΑ,ΜΟΝΟ ΧΑΡΕΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΧΑΡΜΟΣΥΝΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΠΙΚΡΑ!!!!
    Την αγάπη μας έχεις κι εσύ απόλυτα δικιά σου και δίπλα σου.
    Καλό Μεγαλοβδόμαδο και να τα εκατοστήσετε και οι δυό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλίμονο, Λένα, αν αφήσουμε, μέρες που έρχονται, να περιμένει η αγάπη…
    Μ’ ένα μεγάλο χαμόγελο, μια αγκαλιά κι ένα φιλί εύχομαι σε σένα και σ’ όλη την αγαπημένη σου οικογένεια: Καλή Μεγάλη Εβδομάδα και η Ανάστασή Του να μας χαρίσει υγεία και δύναμη… για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χιλιοχρονες... γλυκια μου!!!και οι δυο!!!και μονο χαρες...και χαμογελα στο σπιτικο σας!παντα υγεια....και δυναμη!!!και.....πολλα..πολλα...πολλα....βιβλιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχες πολλες κ.Μαντα για υγεια κ καλη ανασταση σε ολους....κ μην ξεχναμε να λεμε την λεξη σαγαπω στους αγαπημενους μας....ας την βαλουμε στη ζωη μας στην καθημερινοτητα μας...ευχες σε ολους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυρια Μαντα καλη Ανασταση κ Καλο Πασχα να εχετε.χρονια σασ πολλα με υγεια κ δημιουργια.περιμενουμε με χαρα το καινουριο σασ βιβλιο, που θα ειναι εξισου ωραιο οπωσ 'οσα αντεχει η ψυχη'...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΥΡΙΑ ΛΕΝΑ ΧΡΟΝΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΑΙ.ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΦΑΝ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΑΣ ΒΙΒΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Ανάσταση, Λένα μου, κι ευχές για καλή υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ, ΛΕΝΑ ΜΑΣ .
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ .
    ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
    η πάντα διαδικτυακή σου φίλη
    MARIA CHRISSO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σας εύχομαι ολόψυχα Καλή Ανάσταση , χρόνια πολλά για τα γενέθλιά σας και να έχετε πάντα τόση δύναμη και θετική ενέργεια !

    Από καρδιάς πάντα ,

    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχομαι ανασταση ζωης με αγαπη και πολυ θετικη ενεργεια και προσευχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Βιβλιοπωλείο ''Αλφαβητάρι ''29 Απρ 2013, 11:22:00 π.μ.

    Λένα μου σας εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !Οι άγιες μέρες που έρχονται να χαρίσουν σε σένα και την οικογένειά σου υγεία ,αγάπη ,ευτυχία !!Καλή αντάμωση στις 25 Μαίου στην Κρύα Βρύση .Έχετε την αγάπη μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να περασετε υπεροχα, μεγαλο πραγμα να εχεις χαρες να προσμενεις! Καλα ποσο μικρη παντρευτηκες;;;;!!!
    Να ζησεις για αυριο και να εισαι παντα καλα!
    Με τη νυφουλα-να τη χαιρεσαι! - ιδιο ζωδιο ε; Καλα τα λενε "η νυφη σα θα γεννηθει, της πεθερας θα μοιασει!"
    Καλο Πασχα, με υγεια πανω απο ολα και αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρία Μαντά χρόνια πολλά!!!!!!!! Χιλιόχρονη και ευτυχισμένη!!!! Υγεία, αγάπη και δύναμη να έχετε εσείς και η οικογένεια σας!!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!!!
    Σαν του κεριού το Άγιο Φως τσ' Ανάστασης το βράδυ,
    να 'ναι η ζωή σου φωτεινή χωρίς σταλιά σκοτάδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Άννα Ρ. με πολύ αγάπη προς εσάς και το έργος σας...
      (Να περάσει το Πάσχα να πάρουμε το καινούργιο βιβλίο στα χέρια μας....) Σας αγαπάμε!!!!!!

      Διαγραφή
  14. καλημέρα και χρόνια σας πολλά και καλά ...σας εύχομαι υγεία..... να είστε πάντα με όλα αυτά τα πρόσωπα που τόσο σας αγαπούν και τόσο αγαπάτε....περιμένω όπως όλες οι αναγνώστριες το καινούργιο βιβλίο σας ...κρίμα που δεν το βγάλατε Πάσχα θα ήταν πολύ καλή παρέα στις μίνι διακοπές μας...την αγάπη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλημερα χρονια πολλα.πολλα και καλα.να εισαι παντα καλα, γερη χαμογελαστη και να μεινεις το καλυτερο παρεακι μας .καλη ανασταση και πολλες πολλες ευχες σε ολους τους δικους σου,φιλια πολλα τασουλα /βεροια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Βιβιοπωλείο ''Αλφαβητάρι ''30 Απρ 2013, 1:55:00 μ.μ.

    Λένα μου Χρόνια Πολλά γλυκά και ευτυχισμένα !Ο Θεός να σου δείνει δύναμη ,υγεία και ευτυχία για να ζεις πολλές ευτυχισμένες στιγμές με τους αγαπημένους σου ανθρώπους και με μας τους ''φίλους σου ''που σε αγαπάμε και θέλουμε να σε βλέπουμε πάντα χαμογελαστή !!!Με όλη μας την αγάπη Μάκης και Δώρα από την Κρύα Βρύση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η δύναμη σου παράδειγμα για όλους μας. Χρόνια Πολλά αγαπημένη Λένα. Να είσαι πάντα καλά.

    Κώστας Μακρής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια πολλα και καλο πασχα κυρια Μαντα!!!!! Χιλιοχρονη και παντα ευτυχισμενη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να τα εκατοστήσεις Λένα μου!(κι εγω συντόμως 47....)...να έχετε ένα ειρηνικό Πάσχα (κι αν το κακό μας αγγίξει,πάντα υπάρχει τρόπος να το ξορκίσουμε,φτάνει να μη μας πιάσει στον ύπνο...) πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να τα εκατοστήσεις Λένα μου!(κι εγω συντόμως 47....)...να έχετε ένα ειρηνικό Πάσχα (κι αν το κακό μας αγγίξει,πάντα υπάρχει τρόπος να το ξορκίσουμε,φτάνει να μη μας πιάσει στον ύπνο...) πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να τα εκατοστήσεις Λένα μου!(κι εγω συντόμως 47....)...να έχετε ένα ειρηνικό Πάσχα (κι αν το κακό μας αγγίξει,πάντα υπάρχει τρόπος να το ξορκίσουμε,φτάνει να μη μας πιάσει στον ύπνο...) πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να τα χιλιασεις αγαπητή μας Λένα. Να εισαι παντα γερη και δυνατη για να μας γεμιζεις το μυαλο και την καρδια με τα ωραια βιβλια σου. Περιμενουμε το καινουριο σου βιβλιο και ελπιζουμε να ερθεις και στον Πειραια . Πολλα φιλια και ευχες για ενα Καλο Πασχα καιας μη ξεχναμε ολοι οτι μετα την εβδομαδα των Παθων έρχεται η χαρα της Αναστασης. Πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένη Λένα μας, καλό σου βράδυ. Εύχομαι ολόψυχα Χαρούμενα Γενέθλια παρέα με τα αγαπημένα σου άτομα! Εύχομαι επίσης σε όλους μας Καλό Πάσχα, με κόκκινα αυγά, φλαούνες και τσουρέκια και μία παρακληση... ας μην ξεχνάμε τους συνανθρώπους μας που μας χρειάζονται. Στην Κύπρο του 2013 η παράκληση αυτή έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.....φιλιά σε όλους, Καλό Πάσχα Γιάννα/Κύπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά αγαπημένη Λένα!Εύχομαι να περάσεις όμορφα με όλους εκείνους που αγαπάς και σε αγαπούν!Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!*Περιμένω την έκδοση του επόμενου βιβλίου σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χριστός Ανέστη!
    Αληθώς Ανέστη...και αφού Αναστήθηκε υπάρχει ελπίδα για όλα! Χρονια πολλά για τα γενέθλια σου να χαίρεσαι τη νύφη σου και όλους του αγαπημένους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΛΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ Σ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ...ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ...ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΑΣ(ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ 49)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΑΡΡΩΣΗ! ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ (ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ!) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ! ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΚΕΝΗ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ...
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΗ Η ΝΤΑΤΑ ΣΟΥ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΗΣΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΚΛΗΡΗΣ ΑΛΛΑ ΑΞΙΑΓΑΠΗΤΗΣ ΗΡΩΙΔΑΣ ΣΟΥ (ΙΣΩΣ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΛΥΚΑΙΝΑ;)!!! 6 ΜΕΡΕΣ ΑΚΟΜΗ ;)
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΤΑΥΡΙΝΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπέρα σας κ. Μαντά,

    Είναι η πρώτη φορά που σας γράφω! Είμαι φανατική θαυμάστρια των βιλίων σας και σας αξίζουν συγχαρητήρια για το έργο σας!
    Περιμένω με ανυπομονησία να μου αποσταλλεί απο τις εκδόσεις σας το νέο σας βιβλίο!
    Διαβάζωντας το παραπάνω κείμενο, ήθελα να σας εκφράσω το συναίσθημα μου διαβάζωντας την παρακάτω πρόταση σας...
    "Σιγά μην μιλήσουμε για άσχημα! Μπροστά μου, δίπλα μου, γύρω μου, τόσες χαρές… Πού να τολμήσει να σε αγγίξει το άσχημο; Πού να τολμήσει να σε πλησιάσει το κακό;"
    Ειλικρινά με "αγγίξατε" με αυτή σας την φράση.. μπράβο σας για το τρόπο που το αντιμετωπίζεται... είναι παράδειγμα για πολλούς!

    Σας εύχομαι απο καρδιάς περαστικά και ελπίζω να έρθετε και απο την Λέσβο όπου μένω να σας γνωρίσω και απο κοντά.

    Με εκτίμηση,
    Β. απο Λέσβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή