Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



15 Ιουλίου 2013

Μπουνάτσα!!!!!!!

Πολυαγαπημένοι μου.... Μόνο έτσι θα μπορούσα να ξεκινήσω αυτή την ανάρτηση. Μόνο αυτή η προσφώνηση ταιριάζει σε όλους εσάς....
Ο εφιάλτης έλαβε τέλος! Μετά από πέντε μήνες ταλαιπωρίας  επιτέλους το κακό όνειρο πήγε εκεί που  ανήκε.... Στον αγύριστο! ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ ΤΕΛΟΣ!
Το στομάχι μου είναι μια χαρά, εγώ είμαι ακόμα καλύτερα και το χαμόγελο έγινε ακόμα πιο πλατύ, γέλιο δυνατό πια και τα μάτια δακρύζουν από χαρά.....
Θέλω να πω πολλά ευχαριστώ και είναι αυτή, η πιο κατάλληλη στιγμή και μακάρι να καταφέρει η ψυχρή οθόνη του υπολογιστή να μεταφέρει την ίδια την ψυχή μου που τα εκφράζει.
Πρώτα απ' όλα εσάς!!!! Ποτέ δεν θα μάθετε τι μου προσφέρατε αυτούς τους μήνες και όσο κι αν προσπαθήσω δεν περιγράφεται! Πάνω από 3.500 άτομα, παρευρέθηκαν στις παρουσιάσεις που έγιναν σε όλη την Ελλάδα. Τα φιλιά και οι αγκαλιές σας ήταν για μένα το καλύτερο φάρμακο! Τα δώρα σας που τώρα ταξινομώ και στολίζω, αμέτρητα. Μετά από κάθε παρουσίαση γεμάτη η τσάντα μου από δώρα, εικόνες, φυλαχτά, μπουκαλάκια με αγίασμα, ματόχαντρα και τόσα άλλα! 
Και τώρα, που όλα πέρασαν, χαίρομαι που δεν καταλάβατε πόσο πολύ υπέφερα. Κάποιες παρουσιάσεις όπως της Μεγαλόπολης ας πούμε δεν τις θυμάμαι καν, ήμουν τόσο αυτοσυγκεντρωμένη στο να μην καταλάβει κανείς τους πόνους που είχα, που όταν ανακαλώ τις στιγμές, τις βλέπω μέσα από ομίχλη.  Τέλος καλό, όμως, όλα καλά! Και η αγκαλιά σας, βάλσαμο, χίλια ευχαριστώ σε όλους σας! 
Ευχαριστώ ακόμα τους βιβλιοπώλες που έκαναν τα πάντα ώστε να με διευκολύνουν, που με περιποιήθηκαν, που με πρόσεξαν, που θέλησαν να ελαχιστοποιήσουν την ταλαιπωρία μου όσο ήταν δυνατό. 
Ευχαριστώ τον εκδότη μου και τους συνεργάτες του για την αμέριστη συμπαράστασή τους. Ειδικά ο κύριος Ψυχογιός που με...μάλωνε κάθε φορά γιατί καταπονούσα τόσο τον εαυτό μου, γιατί έκανα τόσες παρουσιάσεις και υποψιάζομαι ότι μια γενναία κατσάδα πρέπει ν' άκουσε από τον υπέροχο αυτό άνθρωπο και το τμήμα Δημοσίων σχέσεων που τις κανόνισε, άσχετα αν εγώ είχα δώσει το πράσινο φως για τις περιοδείες μου! 
Ειδική μνεία στην Ζαμπία Μελικόκη,  από το τμήμα πωλήσεων. Εκείνη πέρασε την μεγάλη μπόρα της Πελοποννήσου και ειδικά της Μεγαλόπολης και του Ναυπλίου, όπου οι πόνοι είχαν χτυπήσει κόκκινο και η γλυκιά μου η Ζαμπία δεν έπαιρνε τα μάτια της από πάνω μου! Εκείνο το βράδυ στο Ναύπλιο  θα θυμάμαι πάντα την γλύκα του παγωτού που μου αγόρασε (ήταν το μόνο που με ανακούφιζε). Να σαι καλά κοριτσάκι μου! 
Ευχαριστώ πολύ τις συγγραφείς και τους συγγραφείς που μου στάθηκαν αυτό το διάστημα και ειδικά την Πένυ Παπαδάκη για την διακριτική της παρουσία στην ζωή μου, την Σοφία Βόικου για την αγάπη της, την Πασχαλία Τραυλού για το ενδιαφέρον της, την Τέσσυ Μπάιλα για τα μηνύματά της και τον κύριο Πολυράκη που μόλις έμαθε την περιπέτεια με την υγεία μου, έσπευσε να μου τηλεφωνήσει για να μου δηλώσει κι αυτός ως γιατρός, ότι θα ήταν περαστικό και ιάσιμο το πρόβλημα και το επανέλαβε στην παρουσίαση στον Εύοσμο όπου ήρθε για να με δει μαζί με την Σοφία Βόικου. επίσης την Μαρία Τζιρίτα που παρευρέθηκε στις παρουσιάσεις μου και την Ελένη Τσαμαδού που ήταν εκεί, στην πρώτη επίσημη παρουσίαση για να την αγκαλιάσω! Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στην Χρυσηίδα Δημουλίδου για τα τρυφερά της μηνύματα και για τα δώρα της, δυο μεταξωτά μαντήλια που μου φάνηκαν πολύ χρήσιμα! Δεν ξεχνώ τον κύριο Κώστα Καρακάση που έσπευσε να μου τηλεφωνήσει και αυτός και να μου πει δύο λέξεις αγάπης, όπως μόνο εκείνος μπορεί. Αν ξεχνώ κάποιον, ας με συγχωρέσει. Αυτό το κείμενο γράφεται μέσα σε έντονη συναισθηματική φόρτιση, όπως καταλαβαίνετε. Είναι λίγες μέρες που έμαθα τα καλά νέα και ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι σιγά σιγά θα ξαναβρίσκω την Λένα όπως την ήξερα....
Κλείνοντας έστω κι αν το ξέρει, έστω κι αν του το είπα πολλές φορές, ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άντρα μου.... Ότι κι αν ζήσαμε μαζί τριάντα χρόνια, δεν μπορεί να συγκριθεί με όσα περάσαμε αυτούς τους πέντε μήνες μαζί. Το ένα του χέρι κρατούσε σφιχτά το δικό μου και το άλλο, σκούπιζε τρυφερά τα δάκρυα που αναπόφευκτα κύλησαν αυτό το διάστημα. Δεν νομίζω ότι πέντε μήνες τώρα κατάφερε να κοιμηθεί ξένοιαστα, δεν νομίζω ότι πήρε τα μάτια του από πάνω μου ή ότι κατάφερε ν΄αναπνεύσει κανονικά.... 
Πίσω τα άσχημα λοιπόν και μπροστά τα όμορφα και η ευχή μου αυτή ισχύει για όλους όσους περνούν δύσκολα! 
Να είστε καλά!!!!

74 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ που τέλειωσε όλο αυτό....Σιδερένια να είσαι και να έχεις πάντα κοντά σου ανθρωπους που σε αγαπάνε...

    Φιλια πολλά Λένα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μείνει για πάντα ένα κακό όνειρο,που νίκησες με την δύναμη της ψυχής σου και την συμπαράσταση των αγαπημένων σου! Σιδερένια και δημιουργική..... να βλέπουμε την πένα σου να γραντζουνάει τις ψυχές μας....

      Διαγραφή
    2. ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΙΑ!!!!ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΝΙΚΗ

      Διαγραφή
  2. παντα ευχαριστα απο εδω και στο εξης... παντα γερη, δυνατη, χαμογελαστη, χαρουμενη.... παντα η ΛΕΝΑ ΜΑΣ.... σιδερενια λοιπον!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΡΟΥΛΑ ΤΑΤΑΡΑΚΗ15 Ιουλ 2013, 1:18:00 μ.μ.

    ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ....ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ.....ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ...ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοιτάμε μπροστά λοιπόν το αύριο και οι μέρες που θα έρθουν. Το καλύτερο νέο. Να είστε πάντα καλά και πάνω από όλα γεμάτη! Από χαρά, ευτυχία, υγεία..επιτυχίες... ό,τι θα κάνει την ψυχή σας να είναι γαλήνια και ήρεμη.

    Ευχαριστούμε για την παρέα που μας κρατάτε τόσα χρόνια με τα βιβλία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κυρια μαντα σιδερενια ! παντα ευτυχισμενη και χαμογελαστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρια Μαντα η' μαλλον Λενα μου(γιατι τοσο κοντα σε νοιωθουν οι αναγνωστες σου!!)αυτες τις μερες εχω στα χερια μου την Νταντα κ η αληθεια ειναι οτι σε εχω φερει πολλες φορες στο νου μου,ευχομενη παντα να τελιωσει ο "γολγοθας" σου!!!Τα νεα σου λοιπον ειναι υπεροχα!!Ευχομαι να εισαι γερη κ δυνατη κ να περασεις ενα ομορφο καλοκαιρι!!!φυσικα με ενα βιβλιο στο χερι κ με τους αγαπημενους σου κοντα σου!!Τα δυσκολα περασαν ...Σας αγαπαμε!!!Ερμηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πίσω όλα τα κακά, μπροστά σου τώρα μόνο χαρές, αγάπη και ελπίδα να συναντάς!!! Στάθηκες παράδειγμα και ελπίδα για όσους περνούν αυτό τον καιρό δύσκολα!!! Το χαμόγελό σου (όπου κι έτυχε να το δω) εξέπεμπε ένα μεγάλο "ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ" και να είσαι σίγουρη ότι ακούστηκε παντού!!! Να ΄σαι πάντα καλά!!! Σιδερένια!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οταν παλευουμε σε μια τοση δυσκολη μαχη, η χαρα της νικης ειναι πολλαπλασια της δυσκολιας. Ευχομαι να ηταν η τελευταια μαχη στη ζωη σας. Ειμαστε εγωιστες, θελουμε να μας χαριζεται συνεχως νεα βιβλια.
    Παντα γερη και δυνατη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. σιδερενια παντα το κακο ονειρο τελειωσε απο δω και περα παντα ναστε γερη και χαμογελαστη τις θερμοτερες υχες μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω οτι μαζί με την δική σας απερίγραπτη χαρά συγκαταλέγεται και η δική μας απερίγραπτη ευγνωμοσύνη στον κύριο που δεν άφησε έναν τόσο καλό και υπέροχο άνθρωπο όπως εσείς να ταλαιπωρείτε για πολύ...Σιδερένια λοιπόν, με κάποιες άσχημες αναμνήσεις φυλαγμένες στο συρτάρι του παρελθόντος και μόνο χαρές, υγεία και ευτυχία από εδώ και εμπρός...Ότι καλύτερο ΛΕΝΑ ΜΑΣ!!!! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΟΛΑ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΕΙ...ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΑΝΤΑΑΑ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προχωράμε παρακάτω, αφήνουμε πίσω τα κακά, απλά να μας βλέπουν που τους ξεφύγαμε και μόνο για λίγο, μέχρι να πάρουμε την στροφή. Από εκέι και μετά, πάει και μας έχασαν....Γίνατε το φωτεινό παράδειγμα του ανθρώπου που δεν τα παρατάει στα δύσκολά, και ελπίζω πολύς κόσμος που αντιμετωπίζει παρόμοια ή ίδια προβλήματα υγείας να παραδειγματιστεί από τον αγώνα σας, και να αγωνιστεί για την ζωή. Υγεία και πάντα σιδερένια σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρία Μαντά, είμαι πολύ χαρούμενη με τις ευχάριστες εξελίξεις!! Να δείτε πως από εδώ και πέρα όλα θα πάνε καλά και ίσως κάποτε αυτοί οι μήνες να είναι μονάχα ένα κακό όνειρο. Το βιβλίο σας το διάβασα μέσα σε μία μέρα και είναι πράγματι συγκλονιστικό και η Ντάτα,πλέον,είναι από τις αγαπημενές μου. Έχει το το δικό της τρόπο απονομής δικαιοσύνης. Λυπάμαι όμως που δεν κατάφερα να παρευρεθώ στη παρουσίαση της Θεσσαλονίκης λόγω σχολικών εξετάσεων. Να είστε πάντα καλά με τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπάνε!!!! Κατερίνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΣ ΔΩΣΑΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ Κ.ΜΑΝΤΑ.....ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ .....ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μακάρι απο εδώ και στο εξής ΜΟΝΟ ΜΠΟΥΝΑΤΣΕΣ!!!!
    Σε πήρε το μάτι μου σε κάποιο σοκάκι στα Χανιά πριν δυο εβδομάδες περίπου(δεν έκανα λάθος).Το αγέρωχο περπάτημα έδειχνε αυτό ακριβώς που μας ανακοινώνεις σήμερα. Οτι τόχες ξεπεράσει και προσπεράσει
    ΠΟΤΕ ΠΙΑ!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να είστε πάντα καλα και σιδερένια και σας ευχαριστουμε για τις χαρές που μας δίνετε Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τα λογια σας με γεμισαν χαρα!!!!!!!ευχαριστω το Θεο λοιπον που ακουσε τις προσευχες ολων οσων σας αγαπαμε....ευχαριστω ομως κι εσας, γιατι δωσατε σε ολους εμας, ενα μεγαλο μαθημα με την υπομονη, την καρτερικοτητα και την επιμονη σας για ζωη....να σας εχει ο Θεος καλα κι ευχομαι να μην περασετε ξανα τετοια μεγαλη δοκιμασια....αν και ο πνευματικος μου λεει πως οι δοκιμασιες δυνονται στον ανθρωπο για να τον κανει να εκτιμησει τη ζωη που του χαρισε...κι εγω αυτο το πιστευω...καλη υγεια λοιπον κα Μαντα...Ε.Μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάθε σελίδα από τα βιβλία σου ήταν μια μικρή προσευχή από μένα για
    εσένα. Πάντα δυνατή και με περισσότερο πείσμα. Τίποτα δεν μπορεί να νικήσει έναν άνθρωπο με καρδιά που χαμογελάει. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΜΑΣ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σιδερένια....!!!!! Μακάρι αυτη η περιπέτεια να μείνει στο μυαλό μόνο σαν ένα κακό όνειρο...!!!! Καλή δύναμη για τη συνέχεια και ΣΊΓΟΥΡΑ ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΊΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΆ !!!!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χαιρομαι παρα πολυ για τα καλα νεα.Σας ευχομαι μονο καλα για το υπολοιπο και πολλα βιβλια ακομα.Μαλλον εβαλε λιγο και το χερακι της η Νταντα!!!!!!!Να ξερετε οτι σας αγαπω και σας νοιωθω σας μελος της οικογενειας μου.Να ειναι καλα και ο συζυγος σας ευχαριστουμε που σας προσεχει!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να είσαι σιδερένια και πάντα καλά αγαπημένη μας Λένα Μαντά <3 Θεωρώ πως ο δυνατός σου χαρακτήρας , η αγάπη και η στήριξη από τον άντρα σου και η αγάπη μας για σένα ήταν η πιο δυνατή χημειοθεραπεία σου! Σου στέλνω την αγάπη μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ετσι ειναι οι εφιαλτες! Καποια στιγμη τελειωνουν... Η γλυκα ειναι που μενει οταν ξυπνας κι οι αγκαλιες ειναι ακομα εκει, πιο δυνατες και πιο ζεστες ακομα. Ειναι καποιες δοκιμασιες που ερχονται για να μας δειξουν τι αλλα και ποιοι αξιζουν στη ζωη μας!
    Περαστικα κι αγυριστα, μονο χαρες απο εδω και περα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mπουνατσα μετα απο καταιγιδα,που ξερεις μονο εσυ τι τραβηξες. Με τετοιο χαμογελο, αισιοδοξια ,δυναμη,θαρρος, κουραγιο μας εβαλες τα γυαλια και μας χαρισες ακομα ενα λογο να χαιρομαστε την ζωη μας στο επακρο. Σε ευχαριστουμε για το μαθημα ζωης ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπημενη μου Λενα ευχομαι αυτη η μπουνατσα να κρατησει μια ζωη.Ο θεος να δινει σε σενα και σε τοσους αλλους ανθρωπους που υποφερουν δυναμη και κουραγιο να αντεχετε.Χαμογελο και Αισιοδοξια αυτα ειναι τα κλειδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σας εύχομαι ολόψυχα τα άσχημα να πέρασαν...σιδερένια και πάντα να μας χαρίζετε τέτοια όμορφα βιβλία....φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ15 Ιουλ 2013, 4:32:00 μ.μ.

    Πολυαγαπημένη Λένα μας σου ευχομαι παντα γερη και ευτυχισμενη και με πολλα χαμογελα παντα, οσο απλώχερα μας τα πρόσφερες πάντα άλλωστε. Μη ξεχνας στην παρουσίαση στο Καπανδρίτι εσύ μου "δίδαξες" ότι το ποτήρι της ζωής είναι πλέον ξέχειλο και πίσεψέ με το εστερνείστικα όσο τίποτα άλλο στη ζωή μου. Σε ευχαριστώ γιατί ομορφααίνεις τη ζωή μου.Νασαι πάντα γερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπραβο Λενα!! ημουν σιγουρη οτι θα τα καταφερεις!!τωρα προς ολοταχως,γιατι τα καλυτερα ερχονται..... ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. στη Μεγαλοπολη εισασταν αψογη !Χαιρομε πουολα πηγαν καλα με την υγεια σας!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να είστε πάντα δυνατή και να το νικήσετε με χαμόγελο, δημιουργικότητα και αισιοδοξία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ Κ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΑΣ Κ.ΜΑΝΤΑ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Κ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΗΡΙΟ... ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κάτια Δεγιρμεντζή15 Ιουλ 2013, 5:28:00 μ.μ.

    Σιδερένια Λένα μου!!! Πάντα γερή, πάντα καλά, πάντα κοντά μας... Πέρασε το κακό, ξέχνα τα όλα και εύχομαι το χαμόγελο να μην φύγει από το πρόσωπό σου ποτέ ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. παντα γερη κι ευτυχισμενη!!!!ενα κακο ονειρο ηταν και περασε....καλη δυναμη ...καλη συνεχεια....με πολυ πολυ φαντασια και δημιουργικοτητα.....και παντα...με χερια και αγκαλιες...που σας αγαπουν ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαίρομαι που τέλειωσε ο εφιάλτης σου ! Μακάρι να είναι η τελευταία δοκιμασία στη ζωή σου !!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΣΙΔΕΡΈΝΙΑ!ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕς ΜΕΡΕΣ ΤΟ <>Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΕΝΑΣ ΜΠΙΛ?ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΙ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΤΕ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!Υ.Γ.ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΣ ΑΡΓΕΙ?ΕΧΩ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΠΑΛΙ ΣΤΗ <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. .....ΘΕΑΝΩ {ΕΙΜΑΙ Η ...ΑΠΟ ΠΑΝΩ}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο χαίρομαι! Σας στέλνω τα φιλιά μου, την αγάπη μου και πλέον μόνο χαμόγελα και το βλέμμα στον ήλιο !
    Με αγάπη,
    Βαρβάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφα νέα αυτά που μας ανακοινώσετε αγαπημένη μου Λένα χαίρομαι πολύ για σας!! Μετά από την βροχή πάντα βγαίνει το ουράνιο τόξο και ο λαμπερός ήλιος.... τέλος στην ταλαιπωρία πάντα χαρές από εδώ και τώρα. Με την βοήθεια του Θεού όλα ξεπεράστηκαν . Πάντα σιδερένια, γερή και δυνατή και πάνω από όλα γεμάτη έμπνευση ....

    Με πολλή πολλή αγάπη,
    Μαρία από Κύπρο
    χχχχχχχχχχχχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. μονο καλα νεα να μας λετε!!!!!!!!!!!!!!!!!! να ειστε γερη και δυνατη σαν τα ψηλα ελατα!!!!!!!!!!!!!! σας λατρευω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σιδερένια!!!!Να θυμάσαι πάντα πως οι δυσκολίες όποιες κι αν είναι αυτές μας κάνουν πιο δυνατούς......Είσαι μια από τις αγαπημένες μου συγγραφείς.Μου έχεις κρατήσει συντροφιά ατελείωτες ώρες.Το τελευταίο βιβλίο σου "Με λένε Ντάτα" υπέροχο......περιμένω νέο έργο σου...Να είσαι πάντα καλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αθανασία Καραγιάννη15 Ιουλ 2013, 8:34:00 μ.μ.

    Να είστε πάντα γερή και σιδερένια και να μας συντροφεύετε με τα υπέροχα βιβλία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΣΙΓΆ ΜΗ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΣ .... ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ... ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΤςΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ... ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ ΨΥΧΙΚΑ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΜΑΣ ΝΕΑ ... ΤΑΞΙΔΙΑ .. Η DATA ΣΚΙΖΕΙ Σ' ΑΓΑΠΩ
    MARSA CHATZI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σιδερενια, να ειστε καλα και να μας ταξιδευετε με τα ωραια σας βιβλια !! φιλακια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ!!!ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΚΟ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΕΙ!!!ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΣΑΣ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΣΑΣ ΒΛΕΜΜΑ!!!ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΑΣ ''ΠΑΙΔΙ'' ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΤΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΗΡΩΙΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΗΜΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΑΥΤΗ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΑΝ Η ΝΙΚΗΤΡΙΑ !!!!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΑΜΕ ......ΤΩΡΑ ΞΕΓΝΟΙΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ , ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ....ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ....ΣΤΗ ΦΩΛΙΑ.....ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ
    η φιλη σας ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. na eisai panta kala, gerh kai dunath agaphmenh mou!!!!!!!!!!! anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μεσα απο την καρδια μου σας στελνω όλη μου την αγαπη και τις ευχες μου για μια ζωή ανεφελη απο δω και περα με πολλα χαμογελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΧΩ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΠΩΣ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΠΙΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. na ste panta kala kai panta TOSO xaroumenos anthrwpos opws sas ''gnwrisa''apo thn sunenteuksi sas sthn ELENH MENEGAKH .euxomai TIPOT' ALLO na mhn taraksh thn ugeia sas kai thn eutuxia sas...me kerdisate meta apo mia megalh apoxh pou eixa apo ta vivlia kai to diavasma me thn THEANW , teleio vivlio, mesa se 1 mera to eixa teleiwsh...htan daniko vevaia, alla apo ekeinh th mera agorasa sxedwn-2 mou leipoun-ola ta vivlia sas....ENNOEITE oti diavasa to teleutaio,den to suzhtame,kai htan uperoxo.to kserw oti kanonika tha ksana exoume ''nea'' sas tou xronou-vivlio ennow-alla anhpomono apo twra gia to th tha einai..sas kourasa ,sugnwmh,alla me euxaristh pou o anthrwpos pou me kathilonh me ta vivlia tou einai toso euxaristos kai oxi monoxnotos...sas esthanomai san thn fili mou...panta ugeia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλημερα...μολις ξεκινησα τη δικη μου μαχη .με φοβερους πονους...ημουν σιγουρη οτι θα πατε καλα.εχετε πολλα να γραψετε ακομα...χαμογελο και αισιοδοξια....συνεχιστε να μας ταξιδευετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αγαπημένη μου εύχομαι από εδώ και πέρα να περάσεις μόνο όμορφες στιγμές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Λένα μου σιδερένια και να σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Λένα μου σιδερένια και να σαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. AGAPHMENH K.MANTA
    TA YPEROXA NEA SAS , MAS EKANAN XAROYMENOYS KAI AISIODOXOYS ...
    EYXOMAI , NA EINAI OLA APO EDW KAI PERA MONO OMORFA KAI GEMATA , GLYKA KAI XAMOGELA ... GIA SAS KAI THN OIKOGENEIA SAS .
    POLLH AGAPH KAII EYXES APO EMAS EDW STO CAIRO -AIGYPTOY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. antrwpoi san esas apoteloun paradeigma pote na mhn to vazoume katw!!!euxaristoume gia thn elpida k to tharros!!! euxomai ugeia k xares apo dw k pera k polu empneush!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Αν αντιμετωπίζετε πάντα τη ζωή με τόση αισιοδοξία όση διακρίνω στο πρόσωπό σας έστω και απ'τον ψυχρό υπολογιστή, δεν ήταν δυνατόν να μην είχε αίσιο τέλος αυτή σας η περιπέτεια. Να 'στε πάντα καλά και να έχετε πάντα αυτό το ωραίο χαμόγελο στα χείλη σας!
    Υ.Γ. Η ζωή κυλάει ευκολότερα όταν υπάρχει αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Σας ευχόμαι να είστε σιδερένια από εδώ και πέρα.Καταλαβαίνω απόλυτα τη χαρά σας αλλά και την ταλαιπωρία που περασάτε μιας και έχω περάσει και εγώ λέμφωμα.Σας ευχόμαι να απολαμβάνεται κάθε στιγμή!
    Να έχετε ένα υπέροχο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πάντα να είσαι καλά Λένα !!
    Να μας χαρίζεις την φαντασία σου αποτυπωμένη σε λέξεις!
    Ολα τα άλλα γίνονται μια ανάμνηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Βιβέτα Μακρή17 Ιουλ 2013, 7:12:00 μ.μ.

    Viveta Makri

    Καλή μας Λένα, πάει πέρασε και αυτό και τώρα βγήκες για άλλη μία φορά πιο δυνατή και γεμάτη υγεία! Κοιτάμε μπροστά και αφήνουμε πίσω κάθε τι που μας πληγώνει! Καλή συνέχεια στις διακοπές σου και στις ψυχικές αναζητήσεις νέων, συναρπαστικών ιστοριών! Φιλιά από τη Θεσσαλονίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Kyria manta siderenia k erxomai apo dw k pera kathe eftyxia.diavasa to vivlio saw "erwtas san vroxh" kai pragmatika sas milaw me agkikse toso poly Afto to vivlio pou to oloklirwsa se 2 meres.diavaza k den mporoysa na stamathsw.isws Gt vrika kapoia pragmata koina me thn klailia se shmeio pou anatrixiaza molis diavaza ally mia omoiothta mazi ths.ithela na sas pw sygxarhthria gia Afto to aristourghma.ap'ton prologo tou vivliou sas katalava oti h istoria einai alhthinh k Afto mou prokalese perissoterh sygkinhsh alla de sas kryvw oti tha ithela polu na gnwrisw thn klailia.k Pali sygxarhthria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΔΟΞΑ ΤΟ ΘΕΟ ΛΟΙΠΟΝ!!! ΟΥΤΕ ΠΑΥΣΙΠΟΝΟ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΑΝΥΠΟΜΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΟΥ ΠΗΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΒΙΒΛΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΓΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!
    ΜΑ ΓΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!
    ΓΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΛΕΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Σιδερενια Λενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Λένα μου χαίρομαι που όλα σου πήγαν πρίμα!!!!! Πάμε για τα καλύτερα τώρα!!!! Ευχές για ενα υπέροχο καλοκαίρι καιε περιμένουμε στην Κύπρο μας!!! Φιλιά πολλά Γιάννα ΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Εφιάλτης τέλος!!! Δεν είχα καμία αμφιβολία ότι θα τα κατάφερνες αλλά χάρηκα πολύ με το ευχάριστα νέα! Ξέρω τι είναι να ξεπερνάς έναν εφιάλτη και χαίρομαι που το έζησες! Τράβα μπρος λοιπόν ατενίζοντας το μέλλον με αισιοδοξία. Να χαίρεσαι την οικογένεια σου. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ευτυχως αυτο το στεναχωρο κεφάλαιο του βιβλίου της ζωης σας τελειώνει με χρυσά γράμματα που γράφουν happy end! Πάντα γερή και δυνατή! Τα βιβλία σας συντροφεύουν την εφηβεία μου πηγαίνοντάς με μακρια.

    1001 ευχαριστώ γι' αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. :D Ημουν σιγουρη!<3 Παντα γερη απο εδω και περα και μονο χαρες!<3 Πολλα πολλα φιλια!!<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Χαίρομαι πολύ που είστε πλέον ξανά υγιείς. Δεν υπήρχε βέβαια καμιά αμφιβολία ότι το λιγότερο που θα κάνατε ήταν να το παλέψετε με νύχια και με δόντια!!!
    Σας ευχαριστώ για όλα όσα μας έχετε προσφέρει τόσα χρόνια!!! Τα βιβλία σας συντροφιά και παρηγοριά ώρες,ώρες! Μας κάνατε να σας αγαπήσουμε μέσα από αυτά.
    Όλα τα άσχημα ας μείνουν μακρινή ανάμνηση και τα καλά να υπάρχουν σε κάθε μέρα που ξημερώνει.
    Εμείς μαζί σας για πάντα!!! Σας ευχαριστώ πολύ για όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Χίλια "Μπράβο' και χίλιες ευχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Να ειστε παντα καλα κυρια Λενα!!!!ειναι πολυ σημαντικο να υπαρχουν γυρω μας ανθρωποι που περνανε τοσες δυσκολιες και τις αντιμετωπιζουν με ηθος,αξιοπρεπεια και τοσο μεγαλη δυναμη...να σας εχει καλα ο Θεος...ευχομαι να σας χαρισει πολλες ομορφες στιγμες απο εδω και περα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ο πονος κι οι δυσκολιες μας κανουν πιο δυνατους !!!!!!!!!!!!!!...ετσι λενε
    ...ολα για τους ανθρωπους
    Ας δοξαζουμε το θεο ας προσευχομαστε κι ας ελπιζουμε παντα για το καλυτερο
    προχωραμε μπροστα η ζωη τρεχει κι εμεις κυνηγοι πολεμαμε γι αυτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή