Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



2 Μαρτίου 2012

Εσείς το ζητήσατε....

Από τον προηγούμενο Γενάρη, παίρνω πολλά μηνύματα από αναγνώστες που αναζητούσαν και δεν έβρισκαν το "Δεν μπορεί, θα στρώσει" γιατί είχε εξαντληθεί, αφού είχε επιτελέσει πλήρως τον σκοπό για τον οποίο εκδόθηκε.
Για όσους δεν έμαθαν ή δεν θυμούνται, τον Νοέμβριο του 2010, κυκλοφόρησε αυτό το βιβλίο σε 20.000 αντίτυπα, και τόσο εγώ όσο και ο κ. Ψυχογιός, ο εκδότης μου, είχαμε συμφωνήσει να παραχωρήσουμε τα ποσοστά μας στο ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ, πράγμα που έγινε. Τον Ιούλιο που μας πέρασε, 58.000 περίπου ευρώ, παραδόθηκαν στην Διάβαση για να συνεχίσει το σπουδαίο της έργο.

Στην συνέχεια όμως, υπήρξε όμως πολύς κόσμος που το αναζητούσε και ρωτούσαν εμένα αλλά τηλεφωνούσαν και στις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ για να μάθουν πού μπορούσαν αν το βρουν. Γι αυτό τον λόγο λοιπόν, από χθες το "Δεν μπορεί, θα στρώσει" βρίσκεται και πάλι στα βιβλιοπωλεία στην τιμή των 13,30 ευρώ, ενώ αν επιλέξετε την ηλεκτρονική του έκδοση, η τιμή του είναι 10,98 ευρώ.
Οι ιστορίες του βιβλίου είναι άλλοτε φωτισμένες με χιούμορ, άλλοτε όχι. Αγαπημένες μου το "Πάτερ ημών", γέλασα πολύ όταν το έγραφα, όπως και το "Μια καλή και μια ανάποδη" , ενώ το "Περιμένοντας", ίσως σας κάνει να σκεφτείτε αυτά που η καθημερινότητα μας κάνει να ξεχνάμε....

Εννοείται οτι τον Μάιο, κανονικά, όπως κάθε χρόνο θα κυκλοφορήσει το νέο μυθιστόρημα "Όσο αντέχει η ψυχή", αλλά λεπτομέρειες γι αυτό, προσεχώς.....

2 σχόλια:

  1. Κυρία μαντα είμαι η εφη. υπέροχο βιβλίο. Σε κάποιες ιστορίες είναι σαν βλέπω τον εαυτό μου. Και μεγάλη θαυμάστρια σας. Τωρα θα ξεκινήσω να διαβάζω το Χωρις Χειροκρότημα. Σας ευχαριστώ πολύ για τα ωραία βιβλία που γράφετε και για την παρέα που μας κρατάτε με τα βιβλια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα ωραίο βιβλίο. Όπως έγραψε μια θαυμάστρια σας βλέπω τον εαυτό μου σε κάποιες ιστορίες. Τωρα με τον κορονοιο τα βιβλια σας είναι η καλύτερη παρέα για μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή