Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



3 Φεβρουαρίου 2011

Με τίτλο.... (Επιτέλους!)

Επιτέλους!!!! Ήρθε η ώρα που μπορώ πια να σας ενημερώσω για το καινούριο βιβλίο! Βλέπετε για πρώτη φορά τα πράγματα μπερδεύτηκαν λίγο.... Όσοι διαβάσατε το "Τελευταίο τσιγάρο" προσέξατε οτι στο "αυτί" του βιβλίου υπήρχε ο τίτλος του επόμενου..... "Μέχρι την άκρη του ουράνιου τόξου". Πρώτος ο καλός μου ο φίλος από την Νίσυρο ο Νίκος Διακογιάννης που φρόντισε να με ενημερώσει οτι υπήρχε ήδη βιβλίο μ' αυτό τον τίτλο και τον ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που με νοιάζεται κι ας είναι τόσο μακριά. (ΣΗΜ: Εντός των ημερών κυκλοφορεί και το νέο του βιβλίο "Ο ύπνος των αγαλμάτων" από την νέα του  στέγη τις εκδόσεις Καλέντη).
Αμέσως μετά και κάποιες αναγνώστριες φρόντισαν να μ' ενημερώσουν για το ίδιο θέμα και έτσι μαζί με την Αγγέλα Σωτηρίου την υπεύθυνη του εκδοτικού αρχίσαμε την αναζήτηση για έναν νέο τίτλο που θα έδενε με το βιβλίο και δεν θα υπήρχε στην βιβλιογραφία! Ένα μήνα τώρα σπάμε το κεφάλι μας, ούτε μπορώ να θυμάμαι πόσοι τίτλοι δεν γεννήθηκαν για ν' απορριφθούν την άλλη μέρα, κάποιοι δεν άρεσαν στην Αγγέλα, κάποιοι σε μένα και κάποιοι σε όλο το εκδοτικό! Μόνο εγώ πρέπει να έστειλα και 30(!) τίτλους.... Τέλος καλό όλα καλά, αυτό δεν λένε;

Κυρίες και κύριοι ο επίσημος πλέον τίτλος του βιβλίου που θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία στις 6 Μαΐου είναι:  Χωρίς χειροκρότημα....
Καλή αντάμωση λοιπόν....

18 σχόλια:

  1. Το περιμένω με πολύ αγάπη Λένα μου. Εγώ στο δικό μου αντίγραφο στην μέσα πρώτη σελίδα θα γράψω τον πρωτότυπο τίτλο γιατί μου αρέσει τόσο. Θα ψάξω και τη Σιωπή των Αγαλμάτων. Σε φιλώ κι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με πολύ αγωνία περιμένω το νέο σας βιβλίο .
    Ο νέος τίτλος με προδιαθέτει για κάτι πολύ δυνατό και χωρίς να υπάρχει ανταπόκριση .....
    είναι άραγε έτσι .....?
    Και ο Μάης αργεί ακόμα , βλέπεις έχουμε και δύσκολες καταστάσεις να αντιμετωπίσουμε και ο χρόνος δεν κυλάει γρήγορα....με όλα αυτά .....
    Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια

    Μαρία απο τις συγκοινωνίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σας. καλοτάξιδο το νέο σας βιβλίο όπως όλα τα προηγούμενα. Ο τίτλος του βιβλίου του Νίκου Διακογιάννη είναι "Ο ύπνος των αγαλμάτων" και όχι Η σιωπή των αγαλμάτων. Φιλιά από τη Βέροια. Άννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απο ποιον εκδοτικο οικο θα εκδοθεί?γιατι μεχρι τώρα ήταν στον εκδοτικο οικο του Ψυχογιου, στα βιβλια υπο εκδοση, αλλα τώρα δεν είναι, ενημερώστε μας κα Μαντα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άννα: Ευχαριστώ! Πού το έχω το μυαλό μου; Ο τίτλος του βιβλίου διορθώθηκε! "Ο ύπνος των αγαλμάτων" λοιπόν και όπου να ναι κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Καλέντη!
    Μαρία: Ναι, αλλά μπήκε ο Φλεβάρης! άρχισε η αντίστροφη μέτρηση!
    Ginger: Και όταν το διαβάσεις θα καταλάβεις πόσο του ταίριαζε, αλλα΄δυστυχώς δεν ήταν εφικτό να κυκλοφορήσει με αυτό τον τίτλο! Όσο γαι το βιβλίο του Ν. Διακογιάννη, από λάθος τον ...παραποίησα! Εϊναι "Ο ύπνος των αγαλμάτων"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος: Πάντα και μόνο από τις εκδόσεις Ψυχογιός! Απλώς δεν έχει μπει ακόμα εξαιτίας των συνεχών αλλαγών που έπρεπε να γίνουν με τον τίτλο! Στις έξι Μαΐου λοιπόν, από τις εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μμμμ !!!

    Με προιδεάζει για κατι πολυ δυνατο !!!
    Γερα συναισθηματα ...

    Αναμενουμε λοιπον κυρια Μαντα !!

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό βράδυ Λένα μας!!! Το περιμένουμε και το βιβλίο και εσένα!!!! Φιλιά πολλά από την Κύπρο ΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έκανα ό,τι θα έκανε ο οποιοσδήποτε. Ο νέος τίτλος μ' αρέσει. Δημιουργεί εικόνες που στηρίζουν ένα φινάλε της ιστορίας χωρίς αυτό το χειροκρότημα. Καλημέρα από τη Νίσυρο. Υ.Γ. Πότε να περιμένουμε το εξώφυλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νικόδημε: Στον χώρο μας, όπως πια καλά θα ξέρεις, δεν πρέπει ποτέ να παίρνεις σαν δεδομένο την συναδελφική αλληλεγγύη και την καλή κουβέντα ή την βοήθεια! Γι αυτό σ' αγαπάω τόσο! Όσο για το εξώφυλλο, όπου να ναι θ' αρχίσουν οι καμπάνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και εγώ περιμένω με αγωνία το νέο βιβλίο για να δώ τι άλλο σκεφτήκατε ύστερα από ένα ήδη υπέροχο βιβλίο... όμως έχω μια μικρή παρατήρηση να κάνω ή μάλλον να το θέσω καλύτερα σα συμβουλή...

    Εγώ που είχα δει στο "αυτί" του βιβλίου το τίτλο του επόμενου βιβλίου είχα προετοιμαστεί και πειστεί ότι το ουράνιο τόξο θα είναι κάτι σα βασικό στοιχείο του βιβλίου, οπότε τώρα που έπρεπε να το αλλάξετε θα προτιμούσα πάλι ο νέος τίτλος να συνδέεται κατά κάποιο τρόπο με το ουράνιο τόξο... γιατί η αλήθεια ειναι το χειροκρότημα με το ουράνιο τόξο απέχουν πολύ μεταξύ τους....

    Δε ξέρω... ίσως να λέω "ανοησίες" μιας και δεν έχω ενημερωθεί ακόμα για το περιεχόμενο του νέου σας βιβλίου αλλά αν είχα τη δυνατότητα να σας προτείνω κι εγώ κάποιο τίτλο, θα πρότεινα τα εξής:

    1. "Αγγίζοντας το ουράνιο τόξο"
    2. "Χορεύοντας με το ουράνιο τόξο"
    3. "Άν η ζωή είχε χρώμα θα είχε το χρώμα του ουράνιου τόξου"

    Φυσικά μπορεί και να υπάρχουν αυτά... δε το έψαξα απλά ήθελα να πω τη γνώμη μου σε μια γυναίκα που σέβομαι και εκτιμώ... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκφράσου: Η αλήθεια έιναι οτι το ουράνιο τόξο ανοίγει και κλείνει το βιβλίο, αλλα΄το "Χωρίς χειροκρότημα" όταν το διαβάσεις θα καταλάβεις πόσο πολύ "δένει" με όσα το βιβλιο περιέχει. Όσο για τους τίτλους που έδωσες, οι δύο πρώτοι περιέχουν μετοχές (αγγίζοντας, χορεύοντας) και αποφεύγονται πάντα στους τίτλους. Ο τρίτος είναι τεράστιος, άρα και αντιεμπορικός γιατί δεν΄μένει στον αναγνώστη. Είναι πολλά που έχει να σκεφτεί το εκδοτικό πριν προχωρήσει κι εγώ τα έμαθα με τον καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρία Μαντά, έχω να πω πως είστε η αγαπημένη μου Ελληνίδα συγγραφέας! Με τα βιβλία σας με έχετε αγγίξει πάρα πολυ βαθιά! Ανυπομονώ για το "χωρίς χειροκρότημα" σαν τίτλος μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και είμαι σίγουρη ότι θα είναι απίθανο βιβλίο!
    Σας ευχαριστώ πολύ για τις τόσες στιγμές συγκινήσεων και χαράς που μου έχετε προσφέρει!
    Με εκτίμηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΥΜΕ ΚΥΡΙΑ ΜΑΝΤΑ! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣ ΒΙΒΛΙΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ! ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΙΤΛΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΛΕΝΑ ΜΑΝΤΑ ΑΡΚΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ και τις δυό σας!
    Η αντίστροφη μέτρηση έχει αρχίσει για την 6η Μαΐου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή