Κάθε βιβλίο, ένα καράβι....

Πάμε να ταξιδέψουμε την ψυχή μας....

Γερό σκαρί κάθε βιβλίο, μπορεί να μας φτάσει μακριά....



14 Φεβρουαρίου 2011

Δεν με νοιάζει!

Δεν με νοιάζει τι λένε! Δεν με νοιάζει αν την σημερινή μέρα την κατηγορούν οτι δημιουργήθηκε για εμπορικούς λόγους! Δεν με νοιάζει επίσης αν την θεωρούν πολύ....κιτς ή πολύ...ροζ! (Ειδικά αυτό το τελευταίο δεν με πειράζει καθόλου και έχω τους λόγους μου!) Σήμερα γιορτάζουν οι ερωτευμένοι, πάει και τελείωσε! Και βέβαια καλό είναι να μην θυμόμαστε μόνο μια μέρα τον χρόνο αυτόν που αγαπάμε, αλλά και μια μέρα που είναι.... στιγματισμένη γι αυτό, δεν με πειράζει καθόλου! 
Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα, από το να νιώθεις οτι κάποιος σε λατρεύει και σου το λέει! Σήμερα είμαι με βήχα, λίγο πυρετό, με τα χαρομάντηλα σε απόσταση....βολής, είμαι 47 χρονών ( τα κλείνω σε 2 μήνες) 28 χρόνια με τον άντρα μου και ενώ έφυγε για την δουλειά του, γύρισε με..... αυτά!
Είναι να μην σου φτιάχνει το κέφι; Δεν είναι ανάγκη να τα περνάμε όλα από ...κόσκινο, όπως έλεγε η γιαγιά μου. Ούτε να τα ζυγίζουμε όλα σαν ....σοβαροί ενήλικες, μορφωμένοι, καλλιεργημένοι και όλα τα άλλα που προτάσσουμε για να επισφραγίσουμε την  οντότητά μας. Καμμιά φορά στην ζωή, πρέπει ν' αφηνόμαστε με την αφέλεια ενός παιδιού, με τον ενθουσιασμό ενός εφήβου.... Μην ξεχνάτε οτι η ζωή είναι συλλογή στιγμών... Όσο περισσότερες είναι οι ευτυχισμένες, τόσο το καλύτερο!
Και όπως έλεγε και η Χαρούλα Αλεξίου: "Τι γλυκό να σ' αγαπούν και να σου το λένε"

Βαλεντίνες και Βαλεντίνοι λοιπόν.... ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!

5 σχόλια:

  1. χρόνια σου πολλά Λένα μας και περαστικά σου...πάντα ερωτευμένη κι αγαπημένη με τον άνθρωπό σου...φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περαστικά!!!
    Πόνος είναι όταν δεν υπάρχει έρωτας.
    Κάθε μέρα, κάθε ώρα, κάθε στιγμή.
    Αν θες πέρασε κι από μένα να απολαύσεις τα τραγούδια.
    Σχόλια δεν έβαλα γιατί θαρρώ πως...στους δύο τρίτος δε χωρεί!!:)))
    Και του χρόνου και πάντα.
    Περαστικά και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α γειάσου βρε Λενάκι. Τι ωραία που τα λες. Κράτησες αυθόρμητο το κορίτσι μέσα σου.

    Εγώ προσωπικά σήμερα γιορτάζω την επέτειο γάμου μου, μιας και ο δικός μου ‘Βαλεντίνος’ μου πρότεινε να παντρευτούμε σαν σήμερα πριν από 10 χρόνια. Ο γάμος με τον/την σωστή/στο σύντροφο, είναι σαν το φρούτο που ωριμάζει. Κι όσο ωριμάζει γίνεται νοστιμότερο.

    Την καλημέρα μου σε όλους, ερωτευμένους και μη!

    Θα κλείσω με τις ευχές που πήρα σήμερα!

    By miles..

    You are far from me!

    By thoughts..

    You are close to me!

    By hearts..

    You are in me!

    Happy Valentine’s Day.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Happy Valentines Day Λένα μου σε όλες και όλους μας! Εγώ το γιορτάζω μόνη μου...το έτερο μου ημιση δουλεύει απόψε....είναι πυροσβέστης!!! Ετσι μείναμε εγώ, η σοκολάτα και το βιβλίο μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περαστικά πρώτα απ'όλα κ....να μου φιλήσεις το Γιώργη σου που σε αγαπάει τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή